poniedziałek, 26 grudnia 2011

Wyniki candy i inne poświąteczne ogłoszenia drobne...

Witam, przechodząc od razu do sedna:) Zaraz po obudzeniu się (czyli gdzieś tak około 13.00:) zebrałam komisję w osobie mojej oraz kilku królików. Po spisaniu listy, która ostatecznie wyglądała tak:
po ponownym przeliczeniu czy wszystko się zgadza i ułatwieniu sobie sytuacji licząc komentarze co 10:D (i usunięciu jednego nadliczbowego), listy zostały zatwierdzone:


Approved...
I tak oto moja siostra przybyła znad mórz dalekich dokonała poniższych czynów:

Pętliczko- gratuluję!!!:D
A oto losowanie nagroda pocieszenia za obserwowanie:

Shonali- gratuluję również!!!:D
Dziewczyny proszę o namiary do wysyłki na maila kjujik666@gmail.com

Dziękuję serdecznie za udział w zabawie. Wszystkich, którym się nie udało, zapraszam na następne candy, które będzie z okazji moich urodzin (czyt.Dzień Żałoby). To za kilka tygodni, niech ktoś się chociaż ucieszy w tym dniu;P
Oraz piosenka pocieszalnicza dla wszystkich:

Druga sprawa to prezenty które dostałam:D Wszystkie wspaniałe, ale dwa z nich wybitnie;P


Królik, którego kupiły mi siostrzyce na Festiwalu sztuki i przedmiotów artystycznych:) Już otrzymał swoje miejsce.



Gwoli wyjaśnienia- NIE ZNOSZĘ koloru różowego, ale moje kochaniutkie siostrzyczki i reszta rodziny (wrrr) od Niewiemsamakiedy ofiarowują mi takie różne różowe cudeńka. A mój blog nie jest różowy tylko fuksjowo-łososiowy:D A króliki to już zupełnie inna historia...

Trzecia sprawa: świąteczna manufaktura kolczyków




To oczywiście zakładki;)
Niedługo znowu kiermasz, trzeba się przygotowywać:)
Czas kończyć tego przydługiego posta, ale ten tydzień ciężki w pracy, więc znów nic nie napiszę, jutro pobudka o 5:((( I będę z dala od moich robóteczek:'( chlip i właśnie włącza mi się dół pod tytułem Jutro Po Wolnym Trzeba TAM Wrócić...Ehhh, no nie smęcę więcej, do zobaczenia mam nadzieję jeszcze przed Nowym Rokiem:D

12 komentarzy:

  1. O, jaki git :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jestem zaskoczona...pierwszy raz wygrywam:)) Baardzo dziękuję:))i śpieszę z namiarami

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, rozumiem, że 15.01. znowu sie spotykamy :) Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohhhhhhhh, zawód! Dla mnie, oczywiście, a dla Pętliczki i Shonali triumf. W takim razie gratulacje i podziękowania za organizację rozdawajki. Serdecznie (i jeszcze przez chwilę świątecznie:) pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyniom :)
    i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrawiam i gratuluje zwyciezyniom- kolczyki super

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacxje dla szczesliwie wylosowanych :) piekne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwyciężczyni! A dla Ciebie najlepsze życzenia noworoczne!

    OdpowiedzUsuń