sobota, 21 stycznia 2012

Własne indywidualne warsztaty osobiste:P

W ubiegły weekend z racji chorobowego uziemnienia w domu dość sporo porobiłam. W technice przyklejania kaboszonów do ramek stawiam pierwsze kroki, wiec nie są to prace idealne;) Mam nadzieje że w ten weekend dokończę wszystko co sobie postanowiłam, choć pogoda nie sprzyja i zasypiam siedząc przed komputerem;)





Sekretnik:)
Motyw rodem z "Alicji...", niestety zegarek to tylko atrapa, ja też żałuję;P





I tu popełniłam podstawowy błąd, serwetka za cienka jak na tę technikę, klej za mocny i wzór za mały ale z daleka nic nie widać więc będę nosić ^^



4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się te wisiorki , szczególnie ten z motywem z Alicji :) hm , coś w tym jest :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie dziękuję za odwiedziny, Wiesz ta piosenka z królikiem mnie powaliła na kolana. mam do ciebie prośbę ponieważ cały czas się uczę obsługi komputera, chciałam cię poprosić o pomoc jak zamieszczać na blogu piosenki, masz może linka do tego królika?Pozdrawiam cieplutko Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  3. super technika piekne rzeczy potworzylas

    OdpowiedzUsuń