czwartek, 9 lutego 2012

Sen zimowy

Ojojoj! Zapadłam w zimową hibernację i dawno tu nie pościłam:) Ale na chwilę obudziłam się z zimowego snu i korzystając z okazji chciałam się pochwalić moim wygranym candy  u SkySweet !!!:D Prezent jest wspaniały w dodatku wszystko było tak pięknie zapakowane:) Dziękuję:DDD



Przypominam że jeszcze tydzień trwa candy u mnie, do udzialu wszytkich serdecznie zapraszam!:)))

A to moje ostatnie  decupażowane pudełeczko:)


 Zgodnie z moimi postanowieniami noworocznymi zaczęłam też uczyć się nowej techniki mianowicie szydełkowania sznuru koralikowego...Moje pierwsze nieśmiałe próby poniżej, choć próby prawdopodobnie przerodzą się w uzależnienie. Gdyby nie to, że zabrakło mi koralików, bo jakoś ich bardzo dużo na taki sznureczek wychodzi, pewnie nie oderwałabym się od szydełka;)

 Serdecznie witam też nowe obserwatorki, a wszystkim życzę żeby nie spali tyle co ja;P Do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że prezent się podoba. Posprzątałam przed wysyłką:D Jeszcze raz dzięki za wspólną zabawę...
    Piękne te Twoje pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń