czwartek, 16 lutego 2012

Wyniki candy:)))

Wróciłam właśnie z pracki i już śpieszę by podać wyniki. Losowanie robione w warunkach ciężkich i bez aparatu, więc bardzo przepraszam za jakość zdjęć robionych telefonem:'(




Tak więc jeśli to w miarę widać główną nagrodę mojej urodzinowej rozdawajki zdobywa: raeszka!
Gratuluję!:D

A nagrodę za obserwowanie BuddaForMary:) Gratuluję!:D

 Dziewczyny proszę o namiary na maila: kjujik666@gmail.com

A Wam wszystkim dziękuję za udział w zabawie i wspaniałe komentarze, które nie raz poprawiły mi smętny humor;P A teraz wracam do moich pączków...Bye!;)
Szczęśliwego Tłustego Czwartku!:D

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla wygranych dziękuję za super zabawie i oczywiście jestem obserwatorką. Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam gratulacje wylosowanym szczęściarom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym osóbkom,a Tobie dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nie spodziewałabym się, że zostanę wylosowana... Chyba pourodzinowe szczęście mi sprzyja! ;) Dziękuję za zabawę, gratuluję głównej zwyciężczyni, a maila zaraz napiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mi zrobiłaś niespodziankę na koniec dnia albo (patrząc na godzinę) na początek nowego :).

    Raz dwa lecę wysłać e-maila :).

    OdpowiedzUsuń