niedziela, 2 września 2012

Po wakacjach ???

Witajcie po dłuuuugiej przerwie:) Tak się jakoś złożyło, że w ostatnim czasie trochę zaniedbałam moje robótki ręczne, a tym samym Norę Starej Króliczycy;) Ale sezon się rozpoczął, wróciłam w miarę cała po wakacjach (nie licząc podbitego oka na koncercie:P), zatem wracam też do tworzenia.

Jedyne co w wakacje zrobiłam to kilka kartek ślubnych. I jedną, którą nie zapomniałam sfotografować, tu się podzielę ^_^



A sezon robótkowy postanowiłam rozpocząć lajtowo i tematycznie :D i zrobiłam królika wg. przepisu z zestawu handmejdowego dla dzieci, hehe:D Dostałam ten zestawik od sióstr na jakieś święta i teraz dopiero go rozebrałam, ale zostały mi jeszcze trzy króliki do zrobienia. Na razie ten pierwszy:







To tyle tytułem krótkiego wstępu. Teraz zabieram się za wszystkie zaległości, które czekały na mnie w domu przez okres obijania się. Niestety już we wtorek czas do pracy po urlopie, więc mam nadzieję, że chociaż te dwa dni będą owocne w króliczotworzenie. 
Buziaki dla Was :-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz